Zgodovina podjetja
Od prvega avtodoma do …
Zakaj avtodom?
Konec prejšnega stoletja so bili otroci že toliko veliki, da smo se odločili, da bomo malo potovali po Evropi. Dovolj nam je bilo hotelov in apartmajev, hočemo videti utrip dežele, v kateri živimo ali skozi katero potujemo. Za prvo potovanje poleti leta 2000 smo se odločili, da gremo na pot s počitniško priikolico Adria in avtom, o avtodomu smo le razmišljali in jih opazovali.
Leta 2000, ko smo začenjali potovati po Evorpi v lastni režiji, je bilo v Sloveniji le okrog 200 avtodomov. V Evropi je bilo takrat nekaj več teh vozil, vendar mnogo manj kot danes.
Odločitev za nakup prvega avtodoma je nekaj časa visela v zraku, vendar je odločilen premik dalo to prvo družinsko tritedensko potovanje z osebnim avtom in prikolico Adria 430 na Gibraltar skupaj z izkušenim prikoličarjem Francem. Potovanje je bilo res zanimivo, saj prvega ne pozabiš zlepa, vendar mi je tudi ostalo v spominu relativno nizka hitrost potovanja, dolžina potovalne kompozicije (avto in prikolica) in s tem povezani problemi pri manevriranju po mestih, pri obračanju, parkiranju.
Prednosti avtodoma, ki so prevesile tehnico v odločitev za nakup avtodoma:
- ker ti daje svobodo pri potovanju,
- ker ti daje svodobo pri odločanju koliko časa boš posvetil zanimivostim ob poti,
- ker nisi omejen s hotelskim urnikom in redom,
- ker odgovorjaš samo samemu sebi in svojim sopotnikom,
- ker ti daje boljše pogoje med potjo in med bivanjem v primerjavi s potovanjem s počitniško prikolico (lažja vožnja in manevriranje, več prostora med potovanjem, hladilnik je pri roki…)
Naš prvi avtodom

Podobno je razmišljal tudi kolega Aleš. Skupaj sva se odločila za nakup prvega avtodoma. Takrat je bilo tudi problem najti rabljen avtodom v Sloveniji, so bili res eksoti. Nekaj sreče in sva ga našla. In tako sva jeseni leta 2000 kupila prvi skupni avtodom. To je bil Elnagh Joker 101 na Fordu.
Ta avtodom je bil relativno kratek (manj kot 6 m), imel pa je dokaj močan motor 2,5 D. Z njim smo se naslednje leto vrnili zopet v Španijo, tokrat samo do Costa Brave in Andorre. Dobro je služil svojemu namenu. Malo sva ga predelala oziroma dodelala, da je imel 6 ležišč in 6 registriranih sedežev. vendar je moral po dobrem letu in pol prepustiti prostor na dvorišču naprednejšemu izdelku iz domačih logov.
Avtodom Adria Adriatik Coral 640 DH - prvi res pravi avtodom

Konec prejšnjega stoletja so se tudi v novomeški Adria Mobil odločil, da svoje izkušnje z izdelavo počitniških prikolic prenesejo v svet avtodomov. Izdelali so prve slovenske avtodome, mislim, da leta 1998.
Po prvem letu, dveh avtodomarstva, je skoraj premajhnega Elnagha zamenjal precej večji in udobnejši avtodom Adria, Adriatik Coral A 640 DH z 2,8 turbo diesel motorjem na podvozju Fiata Ducato.
In to pa je bilo tisto ta pravo, ker smo želeli in potrebovali. Udoben in prostoren avtodom, kvalitetnejše izdelave, klimatska naprava v bivalnem delu, večji hladilnik, več garderobnih omaric, tenda, prtljažnik v dnu... ta avtodom se nam je priljubil. Z njim smo potovali do Pariza, Jadranske obale, Elbe, Azurne obale, južne Italije, Gardalanda...
Čez dve leti sva kupila še en avtodom, istega proizvajalca Adria Mobil iz Novega mesta. Tokrat sva kupila Adriatik Coral 630 DK.
Podjetje Odasa d.o.o. - podjetje za oddajo avtodomov

S tem voznim parkom sva se poskusila kot najemodajalca in vztrajala do leta 2005, ko sva ustanovila skupno podjetje Odasa d.o.o. Trebnje. Podjetje Odasa d.o.o. sva leta 2005 ustanovila kolega, Aleš Cujnik in Stane Hribar, oba strojnika po duši in poklicu ter ljubitelja malo drugačnih potovanj brez omejevanja - to kar v osnovi omogočajo avtodomi. Ime podjetja sva sestavila iz začetnic najine glavne dejavnosti in začetnic najinih imen Oddaja-Avtodomov-Stane-Aleš.
Vozni park sva povečala na tri avtodome. Dodala sva Adriatik Coral 660 SP in Adria 572 DK-serija 70.
Vendar je najino podjetje po spletu nesrečnih okoliščin, zimo dočakalo brez obeh novih avtodomov, ostal je samo še najin prvi pravi avtodom. Nisva odnehala in v letu 2006 je podjetje kupilo spet dva avtodoma Adria, tokrat Adriatik Coral 670 SK in Adria 572 DK-serija 70.

Ob koncu leta 2007 sva ponudila svojim najemnikom še dodatne avtodome. Tako se je obstoječima pridružil še Adriatik Coral A 660 SP s priljubljenim garažnim boksom pod zadnjo zakonsko posteljo.
Ob koncu leta sva kupila še vrhunski Adrijin avtodom, integriran Adriatik Vision I 707 SG.

Pred začetkom sezone 2008 sva zamenjala Adriatik Coral 670 SK za novega Adriatik Sport A 660 DP blue plus.
Nekaj kasneje se je floti pridružil še Adria Sport A 576 DK. Oba sta prva naša avtodoma na podvozju novega Fiata Ducato v floti. Ta avtodom je opremljen tudi z nosilcem za tri kolesa, ki je nameščen na zadnji steni.
V zadnjem trenutku, tik pred glavno sezono sva dodala floti še najmanjši in okretni Adria Twin, ki jepri najemnikih naletel na dober odziv. Sedaj je ta avtodom opremljen še z nosilcem za dva kolesa na zadnji steni, tako, da je še povečana njegova praktičnost in uporabnost. V letu 2011 je ta avtodom moral odstopiti prostor večjim avtodomom, vendar ni rečeno, da bo ne bo enak avtodom spet kdaj v naši floti.

V letu 2010 smo odprodali Adriatik A 572 DK-serija 70 in Adriatik Coral A 660 SP. Nadomestila sta jih dva res udobna in dobro opremljena avtodoma spet domačega proizvajalca Adria. Prva pridobitev je Adria Sport A 660 DP Silver line.
Druga nova pridobitev v letu 2010, je identičen avtodom s španskim imenom, izdelan prav tako v Adria Mobil v Novem mestu, Adria Sun Living Lido A 12.
Oba avtodoma letnik 2010 sta opremljena z šestimi ležišči in registrirana tudi za šest oseb.

V letu 2011 smo posodobili in dopolnili vozni park z luksuznejšimi avtodomi, prav tako domačega proizvajalca, tokrat razreda Coral. Na dvorišču so se znašli Adria Coral A 660 SP bel in povsem nov Adria Coral A 660 SP SIlver z bogato opremo.
Floti smo dodali v letu 2011 še naš prvi polintegrirani avtodom, Adria Coral S 680 SPL.